Capela e Ponte de San Xosé
Varóns nº 8 - 36490 Filgueira - Crecente (Pontevedra)
Época: Século XIX
Estado conservación: Bo
Titularidade: Eclesiástica e Veciñal
Capela de pequenas dimensións e planta rectangular datada no século XIX, sitúase nun recinto arborado coñecido como "Os Varóns". A única decoración que posúe é unha espadana en arco de medio punto centrada na fachada. Este conxunto complétase cunha ponte que posúe un arco de medio punto e que é coñecido co nome de "Ponte de San Xosé". Neste regato de San José tamén se encontran diversos muíños hidráulicos e a ponte de "Ás cabras" cun só arco rebaixado e executado en cantería de posible orixe romana.

Galería:

Localización: