- A biblioteca municipal retoma a súa actividade o vindeiro mércores, 4 de novembro, e en horario de tarde, de 16.00h a 20.30h, e volta a estar a disposición de toda a veciñanza.

- O horario de apertura será os luns, mércores e venres de 16.00h a 20.30h

Reiniciada a actividade presencial nas Bibliotecas que integran a Rede de Bibliotecas Públicas de Galicia lémbrase a todas aquelas persoas que vaian facer uso das instalacións que  deberán adoptar as medidas adecuadas para protexer a súa saúde e evitar contaxios, así como cumprir as recomendacións que indique o persoal da biblioteca. É importante lembrar as seguintes indicacións:

O uso de máscara é obrigatorio, así como a desifección de mans con anterioriade ao acceso e as persoas usuarias deberán manter unha distancia mínima de seguridade de dous metros