Bandos

Con motivo da situación de emerxencia sanitaria por mor do COVID-19 (CORONAVIRUS) o Concello de Crecente habilita un teléfono de atención ás situacións de emerxencia social

Se algún veciño ou veciña ten alguna necesidade de asistencia ou se é coñecedor/a de situacións que a precisen, pódense por en contacto coas oficinas municipais no teléfono 986 666 300, de luns a venres, en horario de 9.00h a 14.00h.

Fóra do horario ordinario as urxencias e situacións de emerxencia pódense comunicar ao teléfono 699674438, do que pedimos se faga un uso responsable e se empregue para por en coñecemento do Concello situacións de necesidade ou vulnerabilidade de veciños/as do Concello de Crecente.

Se presenta síntomas de infeción respiratoria (febre, malestar xeral, cansancio, tos ou dificultade para respirar) no vaia directamente a un centro sanitario. Chame ao 061.
Para solicitar información xeral sobre COVID o teléfono habilitado polo Servizo Galego de Saúde é o 900 400 116

O Concello de Crecente fai un chamamento á responsabilidade persoal dos vecinos e veciñas, mantendo a calma, seguindo as recomendacións sanitarias e evitando os desprazamentos innecesarios.

Prégase a colaboración de toda a veciñanza