A Xunta de Galicia e o Concello de Crecente avanzan na implementación dun polígono agroforestal en Mandelos- Os Fernández, en Crecente.

O proxecto, para o cultivo de vuñedo abarca 45 hectáreas distribuídas en 391 parcelas de 183 persoas propietarias

Crecente, 27 de outubro do 2021

O alcalde, Julio César García Luengo acompañou esta fin de semana ao Conselleiro de Medio Rural, José González, á reunión cos veciñose e coas veciñas de cara a implementación do polígono agroforestal, no lugar de  Mandelos e que afecta a parcelas no entorno de Os Fernández, que abarcará unha superficie dunhas 45 hectáreas, distribuídas en 391 parcelas de 183 propietarios e estará orientado ao cultivo de viñedo, para dar servizo á denominación de orixe Rías Baixas.

A Xunta investirá 5,3 millóns de euros o próximo ano para impulsar ferramentas da Lei de recuperación da terra. José González explicou ademais que esta ferramenta dos polígonos céntrase “na volta á produción de grandes áreas de terra potenciando os tres usos do chan –agrario, gandeiro ou forestal–”.

O titular de Medio Rural destacou durante a reunión, á que tamén asistiu a directora  xeral de AGADER, Inés  Santé, que “a posta en marcha desta norma contribuirá tanto a xerar actividade económica no  agro como a fixar poboación, á vez que se avanza na anticipación aos incendios forestais”.

Precompromisos das persoas titulares

A Axencia Galega de Desenvolvemento Rural e a empresa ESPOAGRO enxeñería estarán na Casa Cultural de Villar dende o luns, 8 de novembro ata o venres 12 de novembro en horario de 10.00h a 14.00h e de 15.30h a 18.30h, para que as persoas interesadas poidan consultar as súas dúbidas e preguntas, así como requerir toda a información que precisen.

Aqueles que non poidan acudir nesas datas poden solicitar CITA previa no teléfono 988 37 27 08

Consulta de planos

Os planos xa están dispoñibles en internet, na páxina web da empresa, no enderezo: http://www.esproagro.com/planos-mandelos-g.html

Así mesmo, están disponibles en formato físico nas oficinas do Concello en horario de mañá de 9.00h a 14.00h e na Biblioteca Municipal en horario de tarde